tirsdag 22. april 2014

Nyter våren..

Årets påske er over og vi nyter de varme dagene som er meldt i uken her.

Påsken har bestått av biltur til Namsos, grilling, fisking og familie kos. Årets påske ble en lang ferie uke på hel 11 innholdsrike dager. Tror ikke vi har sittet i ro en eneste dag.

Med tanke på diabetesen holder blodsukkeret seg stabilt med pumpen. Tanken på å gå tilbake til sprøyter er langt borte. Det kommer jeg ikke til å gjøre. Med insulinpumpen så slepper jeg å tenke på å må sette sprøyter i magen om jeg er borte hos folk eller om jeg er på cafe. Det er bare å ta frem pumpen å stille inn hvor mye insulin jeg trenger å legge den bort igjen. Jeg er storfornøyd!

Senere i uken her har jeg time på sykehuset der jeg er veldig spent på resultatet på hva de finner.
Time will show!

William trær på fisketråden selv.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar