torsdag 17. april 2014

Påskeferien så lang

Påska suser forbi oss. Enkelte dager går utrolig tregt mens andre dager suser forbi.
Vi begynte påsken med å gjøre noe med rommet til William.
Han har siden januar maset om vi kunne gjøre ferdig rommet hans.
Da vi flyttet inn i leiligheten her så var rommet hans burgunderrødt. Jeg som ikke liker fargen rød i det hele tatt så jeg har klaget siden vi flyttet inn i oktober i fjor 2013. Syns rommet var så mørkt og skjønte godt at william ikke trivdes innpå der.
Så mens jeg hadde husmor ferie i London sammen mine søstre og ei vennine begynte de å pusse opp rommet til William.
De la ny tapet og slikt men ble ikke helt ferdig siden jeg hadde kjøpt for lite maling til rommet.

Så denne påska bestemte jwg meg for at noe måtte gjøres. Jeg tok den malingen vi egentlig skulle bruke på stuen og brukte den på rommet til William . Så nå er tre vegger kvit og en blå. Så jeg håper gutten blir fornøyd ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar