søndag 13. april 2014

Påskeferie


"Mamma, stå opp. Klokka e my no"

De to siste dagene har William vekt meg tidlig. Noe jeg ikke er vandt til. Men vi overlever dagen fordi, med en liten dupp litt senere på dagen så går et bra ;)

William. Familie middag på Egon i byen.
Utforskning av havnen før vi skulle spise.
Påskeferien har akkurat begynt og vi har fortsatt ei hel uke igjen. Forventningene til William er stor i år.
I barnehagen har de snakket mye om påskeharen og om at han kommer og legger igjen et egg med godteri. Så hva han forventer på påskeaften får vi se på. De hadde nemelig besøk av påskeharen i barnehagen. Den hadde lagt igjen et brev der han fortalte at han hadde vært å sett hva barna gjorde i barnehagen. Så William har snakket om påskeharen helt siden da.
Jeg har isåfall ikke tenkt å legge så mye godteri oppi, for et regner jeg han får nok av uansett ;)

Tenker jeg fyller det med litt frukt, leiker og sånn smootie som han liker så godt.

Veldig usikker på hva vi skal gjøre i påsken, men vi skal isåfall kose oss masse og nyte tiden sammen.

Årets påskepynt, kjøpt nytt på Nille i år siden jeg ikke hadde noe påskepynt

.

Hadde nachos til middag på fredag. Williams nye ynglingsmat ;)
Jeg skulle i bursdag på freags kvelden, en som ikke ville at jeg skulle dra.
Prøvde meg på sunn sjokoladekake på lørdag. brukte sukrin og sukinmelis.
Neste gang kommer jeg til å bruke vanlig sukker og melis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar