lørdag 9. oktober 2010

29+4 + magebilde ;)

Her ligger jeg sløv å rar på soffan.. Holder på å sovner til de grader så etter dette innleget venter en liten halvtime med en liten kvil på meg.. Jeg er sykt trøtt å klar for tiden.. Skal på kontroll denne uken og jeg tror jeg skal foreslå å få tatt en prøve for å sjekket jerninnholdet mitt.. Men satser på at det ikke er derfor jeg er så trøtt å klar, begynner å bli forskjølet nå, kjenner det kiler i halsen og jeg hoster veldig slimete så noe er på gang..
091123143646
På torsdag går jeg inn i min 30 uke av svangerskapet og det er da bare 10 uker igjen. VI gleder oss sykt og begynner å få alt i huset. Eller når er det forsåvidt bare stellekommoden som er i hus, men om ikke lenge kommer vognen og sengen ;) så da er så å si det mest nødvendigste inn i hus.. Man trenger virkelig ikke å my til en liten prins.. ;) Regner med at det blir mer til han etterhvert..
Slenger med et bilde av magen min i dag:)
091123120742
Det begynner å bli en bollemage kan man si;) hehe

Å, jeg har blitt hektet på unge mødre.. Men gud jeg blir så irritert på enkelte altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar