lørdag 9. oktober 2010

satt i gang fødsel?

Den siste uken har jeg ligget helt utslått på soffan.. Feberen har kommet og gått som om han likte og komme på besøk.. Kan ikke si jeg likte det besøket jeg fikk av feberen, men jeg overlevde..
Var hos legen tirsdag og fikk høre at infeksjonstesten var litt høy, noe som kunne gjøre utslag viss det var svineinfluensa eller en kraftig forsjølelse.. Så jeg ble testet for nøffnøff igjen.. heldigviss var testen negativ, men formen var rett å slett ikke bedre så igår var jeg på legekontoret igjen.. Hosten min er forferdelig og i løet av en dag mister jeg stemmen og snakker som en robot til slutt.. Legen fant ikke noe særlig igår heller, men hun mente det var kraftig forsjølelse.. Men ble det ikke bedre så måtte jeg ringe over helgen.. Begge disse dagene leverte jeg inn urinprøve, og den gjorde utslag vær gang.. Både på laucosytter og eggevite.. Har jo hadd UVI nå omtrent 5 ganger der jeg ar gått på antibiotika 3 ganger.. Så jeg må si jeg er kraftig lei det tullet med UVI.. Men hun legen som jeg var hos igår mente jeg skulle se an og vente til jeg skulle til sykehuset neste uke om hva de sa.. Så ja man skal ikke se bort ifra at det blir en kur til.. Første gangen jeg var til legen så tok legen en slik senkning på meg, der viste det seg at det var en infeksjon som lå å koste seg.. Fikk ikke helt med meg hva han sa om den, men regner med at jeg får høre mer på sykehuset for han hadde sendt henvisning om at de skulle passe på det.. Jeg er litt fjern for tiden, får ikke helt med meg alt..
Men isåfall lillegutt har det kjempefint, han har begynt å snudd på seg nå så jeg kjenner det så vidt oppi ribbeina. ikke at det gjør vondt ennå, men jeg kjenner at han sparker og at det begynner å bli litt trangt til han;)

Den 2.desember skal jeg på sykehuset, det blir ultralyd og legetime og sånn diabetes kontroll..
Gleder meg til å se nusket mitt igjen;) Har en del spørsmål til de om hvordan fødselen blir til meg siden jeg har både GBS og sv.skaps diabetes. Blir jeg satt i gang eller går det som det skal selv?
Selv vill jeg egentlig ikke bli satt igang og jeg nekter keisesnitt så frem jeg ikke må det..

Noen andre som veit om det blir tidlig fødsel eller igangsetting av fødsel når man har sv.skaps diabetes?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar