lørdag 9. oktober 2010

69 dager igjen

Igår hadde jeg noen magesmerter i magen, har hatt det før og begynte å lure på hva det var.. Magen ble stram og litt hard enkelte gang , men det var ikke så vondt da egentlig.. Men jeg hadde noen andre smerter liksom nederst på magen, utrolig ubehagelig.. Lurer på om det faktisk er blæra som er vond siden jeg har fått UVI igjen.. Vandrer jo fra soffan til doen hver halvtime, åja det er ganske så slitsomt i lengden altså..
Skal jo på sykehuset på onsdagen som kommer nå, håper jeg får vite litt mer om det der da for legen har sendt henvisning siden urinen min gjør utslag vær bidige gang.. For jeg har nemelig ikke så mye syntomer før de kommer så langt at det er dødsvondt.. Var jo en dag jeg tilåmed ringte føde på grunn av at det var så vondt.
Så jeg håper de kommer i buns med det siden jeg plages så mye med det.. Håper bare for guds skyld at det ikke blir slik at jeg kommer til å plages med det etter graviditeten å..

Så nå er det faktisk bare 69 dager igjen, vi har kommet oss på 60 tallet det vil si det er ca 2 måneder og ei uke igjen.. Sykt rart å tenke på siden jeg ikke syns det er lenge siden jeg sa det til folk i uke 12 ca.. ;D
Men nå har jeg faktisk begynt å vaske klær til lillegutt.. Begynte med de hvite håndukene så blir det klær etterpå sannsynligvis;)

Så jeg ser frem til en koslig søndag ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar