lørdag 9. oktober 2010

tiden går så det suuuuuser!

Idag er det 2månder igjen til lillegutt kommer, å hvor vi gleder oss! Jeg er helt i drømmeland i disse dager.. Julen nærmer jeg og jeg har begynt å få litt julefølelse, vi har sett på vogna vår(henter den seinere siden det er noen vi kjenner som har den) og det går faktisk veldig bra på skolen;) Nå er det så å si bare 6-7 skoledager igjen så tar jeg fri den 22 desember til 4 januar:D
Den berømte juleferien er her snart! Heldigvis er vi straks ferdige med alle gavene og jeg tror alle er spente på hva de får i år.. !

Tenk 61 dager igjen, jeg er helt slått ut av å tenke på det tallet og over hvor fort det kommer til å gå.. syns hele svangerskapet har gått kjempefort. Jeg har jo hatt såpass mange kontroller at når jegkommer til hver kontroll så er det slik vær gang " hva , allerede kommet til 31 uke?"
Nå på torsdag blir jeg 32 uker og da er det bare 8 uker igjen :O
Forje uke foresten var jeg på sånn sv.skapskontroll på sykehuset igjen.. Der ble det gjort slik som til legen pluss at jeg skulle på ultralyd igjen for å se om det var nok fostervann og det var det.. Ultralyden var ganske lenge og siden det var en student der ble ting gjort to gang;) helt greit for meg for å si det slikt ;)
Men alt var isåfall bra, selv om jeg sliter mye med UVI som jeg aldri blir kvitt tydligvis så har lillegutt det bra og vokser som han skal;)

Spurte også om hvordan fødselen min blir siden jeg skal ha antibiotika intravenøst når han skal fødes og på grunn av svangerskapsdiabetesen.. Jo da jeg har termin den 6. februar men blir det slik at han ikke kommer den dagen så kommer han den 8.februar for da blir jeg satt igang pga de ikke vil at de med sv.skaps diabetes skal gå så lenge over tiden. Er på grunn av at jeg har termin han valgte å si 8. februar faktisk fordi de er på en mandag.. de vil tydligvis ikke ha så mange folk inne i helgene.. hehe

Blir et bildeløst innlegg nå siden jeg måtte sende min kjære pc på reperasjon for noen uker tilbake.. Håper jeg får den snart altså..

klems;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar