lørdag 9. oktober 2010

51 dager igjen, snart høygravid :D

Ja nå er det ikke lenge igjen til jeg er høygravid :P
Det er vel når det er 40 dager igjen man er det er det ikke ?

Men isåfall her går det egentlig meget bra og vi gleder oss bare til det blir ferie nå. Det er rå kaldt ute i dag å jeg veit ikke om jeg skal hæle meg ut rett å slett.. Gradestokken står på 12,6 minus så jeg er ganske sikker på at viss jeg skal ut så er det bare for å gå et lite stykke og gå inn igjen.. Brrrrrr.... kaldt..

håper for guds skyld at får igjen pcen min snart, den har vært snart 2 uka på reperasjon, irriterrende altså.. Får liksom ikke blogget med bilder siden jeg bare tjuvlåner pcen jeg sitter på nå en gang iblandt..

innholdsrikt innlegg kan man si, men det blir da seinere;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar