lørdag 9. oktober 2010

Det blir bare tyngre og tyngre :P

Nå begynner det virkelig å bli tungt å gå, jeg gikk til skolen og fra skolen i dag og det blir bare værre som dagene går.. Lillegutt har lagt seg med hode ned i bekkenet nå så nå begynner det å bli ubehagelig og både sitte og gå..
Men men det går da, jeg skal egentlig ikke klage siden det bare er 47 dager igjen :D
Syns tiden jeg har gått som gravid har gått kjempe fort, syns ikke det er lenge siden jeg fortalte det til slekta. da var det jo mer en 200 dager igjen og nå er det jo 47 :O Jeg får bakoversveis av å tenke på det!

I morgen er det siste dag på skolen, godt å tenke på , så får jeg julen til å slappe av før det er ca. 2 uker på skole også går jeg ut i permisjon fra skolen til lillegutt kommer. Gleder meg!

Ellers så er jeg i full gang med jule"vasken" kan ikke si jeg gjør så mye annet enn det jeg gjør fra før av.. Støvsuger og går over med en liten mopp på parkett gulvet ;)
Satte opp juletreet i går, nå mangler bare lysene og pynten.. syns det er litt tidlig å pynte nå men fingrene kribler sånn på å pynte nå!!!

Jaja, GOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUL til alle :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar