lørdag 9. oktober 2010

syns synd på meg selv :/

Sitter her i soffan med lite lyst på noe, matlysten er der men jeg føler meg virkelig ikke i form.. Trøtt og klar og slapp, vond hals og har noen smerter i magen.. Det må være magen som ikke er helt sammarbeidsvillig.. Ikke dårlig i magen men har sånn krampe lignede smerte sånn en gang i bland.. Sitter bare å klager til stakkar Christoffer, men det er virkelig ikke godt.. Pluss at jeg tenker på lillegutt om han har det bra, det er veldig fint at han sparker innimellom å forteller at han har det bra ;) Håper jeg isåfall, viss det ikke gir seg innen i morgen så ringer jeg legevakta.. klarer ikke en dag til med magevondte.. Det er ikke sånn dødsvondt, men det er virkelig ubehagelig når magen blir vond..
Ser for meg at jeg har vondt, men lillegutt har det kjempebra.. Så det er bra..
Ble litt av et klageinnlegg, men kan virkelig ikke noe for det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar