lørdag 9. oktober 2010

når kommer kynnerne da ?

Permisjon fra skolen ?

Nei, helst ikke! Snakket med min lærer i dag, hun snakket om at jeg måtte tenke litt på fraværet mitt.. Hadde 17 dager fravær hittil og 14 av de er lege og sykehustimer og jeg ser for meg at de andre dagene er da jeg hadde den vonde UVI'en.. Men jeg fikk snakket en del med henne og vi ble bestemt at jeg skal passe på å komme de dagene jeg klarer slik at fraværet ikke blir noe høyere enn det trenger å være.. Skal få snakket med Mattelæreren min å å få strøket fraværet der.. Slik at noe av fraværet forsvinner i det minste da;)

Så nå skal jeg få klart å gå ferdig før jul, har en innlevering til neste uke og to innleveringer til den 14. desember så det skal gå bra;)

Gleder meg masse til jul, akkurat på juleaften er jeg 34 uker på vei, rart å tenke på egentlig.. Syns liksom jeg ikke har fått så mye mage ennå, men så skal det sies at jeg hadde "litt" mage fra før av da, men han bruker liten plass han lillegutt.. Kan liksom ikke tenke meg at det ligger en liten en der inne som veier 1,2 kilo.. Det er bare rart å tenke på ..
Jeg har foresten ikke hatt noen kynnere ennå, sitter egnetlig å "gleder" meg til de kommer slik at jeg får "trent" meg litt til fødselen.. Gleder meg masse til fødselen, gruer meg ingenting faktisk..

Når fikk du dine første kynnere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar