lørdag 9. oktober 2010

Da var vaksinen tatt ;)

Etter mye frem å tilbake ble det vaksine tilslutt.. ;) Var hos lege i går, lillegutt vokser godt å magen ligger nå over den grønne linja.. Blodtrykket ligger også som det skal og alt er bare heeeelt supert! Jeg hadde en infeksjon i kroppen eller CRP prøven lå på 37 denne gang men, de mente at siden jeg hadde UVI så var det derfor så det var trygt å ta svineinfluensa vaksinen. Så nå er egentlig alt bra, så lenge jeg blir kvitt UVI`en. Har fått antibiotika kur nå så håper på at det blir den siste dette året, er jo ikke så bra å gå på antibiotika kur hele tiden..
091110171512

Igår var jeg hos ei venninne som fikk en liten gutt den 18 oktober, han er jo snart en måned no å sååå liten, gjett om jeg gleder meg til lillegutt kommer! Ble litt redd for å ta i han rett å slett, han var jo så liten den lille kroppen.

Tok foresten vaksinen i dag, eneste jeg kjenner ennå er at armen er øm.. Håper bare det ikke blir noen flere bivirkninger siden min kjære Christoffer har bursdag i helgen. Skal feire bursdag med venner i morgen og familiebursdag på søndagen den dagen han har bursdag;) Min kjære blir 24 år da;)

OG mamma har bursdag i morgen ;D så det er full ruller for tiden:D

Ble et lite innlegg, men det er ikke rart siden jeg skal på IKEA og handle til lillegutt for nå har endelig engangsstønaden kommet ;D hihihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar