fredag 15. november 2013

Klatrer til topps!

Enkelte gang, har jeg skulla ønska jeg kunne krype under dyna å ligge der til jeg våknet av meg selv. Kjenner en liten nedtur er på vei. Formen er ikke bra og den vil ikke gi seg. Hadde halsbettennelse i forje uke. Fikk pencilin og den har forsvunnet. Nå er formen enda vær så jeg dro tilbake for å se. Halsbettennelsen er borte men det har tidlig vis ikke hjulpet på formen. Jeg var så nære på å bare sette meg meg å felle noen tårer når de sier det ikke er noe å gjøre.
Men prøver å klatre opp å bli bedre igjen. Det er bare det at det er så slitsomt å gå sånn. Går glipp av litt jobbing som jeg har blitt tilbudt og det er veldig dumt med tanken på  at jeg ikke har noe fast jobb ennå. 

Men jeg starter helga med å bake kake, muffins og vaffel. Gubben har nemlig bursdag i dag ;) 

Gutn er i form men mora er det vær med ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar